Retur og reklamasjon
Hvordan returnere/reklamerer jeg på en vare?
Det er lov å ombestemme seg og vi ønsker at du skal være mest mulig fornøyd med varen du kjøper. Du skal enkelt og greit kunne returnere en vare til oss (Kjøper må selv betale eventuelle returporto/frakt) og få pengene tilbake, så fremt varen fortsatt fremstår som ny og eventuell originalembalasje ikke er skadet eller forringet på noen måte.
Ønsker du å returnere en vare, logger du deg inn og går inn på "Min side" og deretter "Søk i Retur". Der velger du ordre og vare(r) du ønsker å returnere og legger inn årsak, for eksempel reklamasjon, bytte av størrelse, eller heving av kjøp.
Du skal da innen få virkedager få tilbakemelding fra oss på om vi godkjenner returen sammen med et returnummer du merker pakken med. Vi behandler alle returer fortløpende, men en liten behandlingstid må påregnes. Når vi har mottatt varen er det opptil 2 uker behandlingstid.
Vi krediterer returen din når vi har mottatt og godkjent den hos returavdelingen vår, så i mellomtiden kan du bestille ny vare i nettbutikken vår! Så slipper du å vente.
Vi skjønner at det kan være vanskelig å finne riktig størrelse på varer du bestiller på nett. Vi sender derfor nytt produkt fraktfritt på ett bytte, om størrelsen ikke passer (du må selv koste retur av varen til oss). Vi ber deg legge merke til at truser ikke kan byttes eller returneres på grunn av hygieniske årsaker.
Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentagende misbruk av ordningen. Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet.
Ta gjerne kontakt med oss på post@fjellutstyr.no om noe skal være uklart.
Returadresse:
Kårvatn Handelskompani AS
Dalavegen 627
6645 Todalen